Jorma Kuitunen, 65 v., joutui jokin aika sitten sairaalasta pois päästyään tilanteeseen, jossa omahoitajan pitkäaikainen apu oli tarpeen. Jorman vaimo oli kuullut tuttavaltaan hyvää palautetta Kotipalvelu Kehrälinnusta, ja vuosi sitten Shiv kävikin ensimmäistä kertaa kotikäynnillä myös Jorman luona. Kysyimme Jormalta, kuinka hän on viihtynyt Kehrälinnun asiakkaana ja millaista palvelua hän on vuoden aikana saanut.

Moi Jorma! Olet ollut nyt vuoden Kehrälinnun asiakkaana. Mikä sinut sai alun perin valitsemaan Kehrälinnun palveluntarjoajaksesi?
-Päästyäni sairaalasta kävi ilmi, että tulisin olemaan pitkäaikaisesti riippuvainen omahoitajasta. Vaimolleni oltiin suositeltu Kotipalvelu Kehrälintua, mutta kartoitimme myös muita vaihtoehtoja. Kehrälinnun valitsimme kuitenkin aktiivisuuden vuoksi, sillä akuutissa tarpeessa oli tärkeää, että oltiin valmiita auttamaan viivyttelemättä. Ajankohtaisuus ja valmius auttaa olivat siis tärkeimmät kriteerit valinnassa, sillä siinä tilanteessa ei ollut varaa odotella.

Mitä Kehrälinnun palveluja käytät?
-Olen ollut nyt noin vuoden ajan asiakkaana ja Shiv käy noin kerran kuussa auttamassa. Shiv joutuu tekemään paljon fyysistä työtä, kuten kantamaan halkoja ja lapioimaan lunta, sillä en itse voi juurikaan tällaista työtä tehdä. Hänellä on tosi laaja repertuuari, sillä myös kodinhoito ja vaikkapa hiustenleikkuu kuuluvat käyttämiini palveluihin.

Millainen ensivaikutelma palvelusta tuli?
-Todella positiivinen! Shiv on tunnollinen ja työskentelee positiivisella asenteella. Olen nähnyt Shivin hommissa ja hän on kyllä todella monipuolinen ja ammattitaitoinen kaveri, jolta hoituu homma kuin homma.

Millaista palvelua olet saanut yleisesti Kehrälinnulta?
-Shiv on ammattitaitoinen, ystävällinen ja täsmällinen – aikataulut pitävät aina paikkaansa! Hän sopii erittäin hyvin näihin tehtäviin ja tekee kaiken tarvittavan kyselemättä. Voisin suositella itsekin Kehrälintua tuttavilleni.

Mikä Kehrälinnussa on parasta?
-Kehrälinnun nimi on mainio, en tiedä kuka sen on keksinyt, mutta on kyllä hauska nimi! Mutta ehkäpä ystävällinen palvelu ja vastuuntuntoinen asenne ovat ne parhaat ominaisuudet Kehrälinnun palvelussa. Selkeästi on sydän mukana!

Lue lisää asiakaskokemuksia täältä ja blogiteksti Aune Palmion asiakaskokemuksesta täältä.

Kuulemme myös aina mielellämme palautetta asiakkailtamme!

-Jenni
Markkinointiassistentti
Kotipalvelu Kehrälintu